آیا من می توانم بیماری کلیه معکوس و بیا فعال دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا من می توانم بیماری کلیه معکوس و بیا فعال دیالیز

آیا من می توانم معکوس بیماری کلیه و دیالیز آمده؟ صادقانه بگویم، که در شرایط بیماری کلیه های شما بستگی دارد، که مانند مرحله شما هستند، چند سال دارید، چه نوع از درمان که مصرف می کنید و به همین ترتیب. اگر شما مردم در مرحله اولیه هستند و یک درمان مناسب در زمان، شما می توانید آن را به عقب و جلوگیری از دیالیز.

همانطور که در بالا اگر شما می خواهید برای معکوس کردن بیماری خود را به شما نیاز به یک درمان مناسب اشاره شد، که نکته کلیدی برای درمان بیماری خود است. معمولا در مراحل اولیه مردم می توانند این بیماری را پیدا کند، چرا که هیچ نشانه آشکار وجود دارد، پس از آن آسان به دست زمان درمان مناسب است. پس از آنها این بیماری پیدا کنند، آنها مزاحم برای پیدا کردن یک درمان بهتر است.

معمولا، پزشکان hormonotherapy به افرادی که در مراحل اولیه هستند توصیه می کنند، بعد از بیماری می رود به مرحله پیش، دیالیز خواهد شد قبل از اینکه بیمار توصیه را پیوند کلیه است که موثر ترین درمان برای حل مشکل کلیه است اما برای همه مناسب نیست مردم.

در گذشته، آن را غیر ممکن است برای معکوس کردن این بیماری، حتی شما در مراحل اولیه هستند، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است برای به تاخیر انداختن پیشرفت آن. با بار رفتن، مجموعه ای از روش های درمانی بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی طب اختراع، آنها را به یک امید تازه برای افرادی که از بیماری کلیوی مبارزه، معروف ترین هفت درمان بالا. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند آن را با کمک از آنها به عقب. برای افرادی که در حال دیالیز، آنها می توانند فعال دیالیز.

اگر می خواهید بدانید که آیا شما می توانید بیماری های کلیوی و یا معکوس کردن آمده دیالیز، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما با اطلاعات دقیق خود مشورت، ما شما را در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: